sâmbătă, 27 iulie 2019

Dialoguri cu Valentina - introducere

           
Introducere 

      Am cunoscut-o pe Valentina Garlea acum 20 de ani. In acest timp am avut parte de o multime de conversatii interesante cu aceasta femeie deosebita. Toate acestea m-au ajutat sa-mi conturez o imagine a lumii in care traim, o lume din care vedem si intelegem o parte infima. Restul, care formeaza partea cea mai importanta, este o lume nevazuta. Unii, foarte putini, pot s-o vada, altii o simt, dar majoritatea dintre noi nici nu banuiesc ca exista.
     Cine este Valentina ? Unii o cunosc din cartea domnului Florin Gheorghita (''Fenomenul Valentina''), altii au intilnit-o la cabinetul din Iasi unde a dat consultatii impreuna cu medicul Vasilca, sau la diverse conferinte si simpozioane unde a fost invitata sa participe. A fost invitata in SUA si Canada de diverse institute de cercetare. La NASA si la ONU are invitatie permanenta.

   Acum cativa ani, eram la ea acasa cand a venit postasul cu un plic destul de mare, format A4.
-Domnul Mitica, puteti deschide plicul sa-mi spuneti ce contine? ma roaga doamna.
   Am deschis plicul si am scos o diploma cu numele doamnei Valentina, de recunoastere a meritelor deosebite insotita de o scrisoare si o invitatie din partea Universitatii Cambridge din Marea Britanie.